1. Shopitoo webshop manual

Helpdesk

Shopitoo vill ge mindre nystartade företagare möjligheten att prova på att starta och driva en mindre e-handel, men samtidigt ge tillgänglighet till en plattform och funktionalitet som normalt används av mer mogna företag.

Genom att erbjuda en avskalad version av en fungerande och välbeprövad mer plattform och låta kunden konfigurera på egen hand, kan vi hålla nere priserna och samtidigt erbjuda en hög nivå av funktionalitet och färdiga standardintegrationer till kringliggande stödsystem.

Shopitoo erbjuder support via ärendehanteringssystem och e-post, men erbjuder ingen telefonsupport. Som komplement finns webinars, FAQ och webbaserade manualer.

Då systemet bygger på en i grunden mer anvancerad plattform kan kunder som växer i volym, behov av service, funktionalitet och anpassningar enkelt växa vidare i takt med att behoven ökar och ta del av plattformens fulla potential och flexibilitet utan att för den delen byta system.

Det större systemet har väldigt många olika möjligheter för specialanpassningar som mer eller mindre kräver någon för för konsultstöd och anpassning. Konsulttjänster är något som shopitoo´s kunder inte är så intresserade av, så därför har vi "skalat ner" funktionerna så att det är mer fokus på "must have" och mindre fokus "nice to have".

Notera att det i manualen kan förekomma stycken som handlar om specialfunktioner som inte är aktiva på shopitoo. Dessa specialfunktioner kräver i de flesta fall kundspecifik utveckling och anpassning. För att man inte skall tappa indexeringen av materialet så visas i dessa fall denna text på sidan: (ej på shopitoo)

Läs mer på hemsidan >>

Gå till startsidan >>